Efficiënt werken in een hybride werkplek

De Covid-19 pandemie deed ons met een ander oog naar “werken” kijken. Wie kon moest immers plots thuiswerken en voor veel bedrijven was dit een hele aanpassing. Halsoverkop moest iedereen omschakelen naar een andere, “hybride” manier van werken, waarbij we ineens niet meer netjes allemaal naast elkaar op kantoor zaten.

Het mag ondertussen duidelijk zijn dat deze hybride werkvorm ook niet meer zal verdwijnen. Hoog tijd dus om stil te staan bij hoe dat je dit zo efficiënt mogelijk organiseert en een optimale samenwerking weer terug mogelijk maakt.

Samen met Patrick Viaene van Microsoft bekijken we hoe tools als SharePoint Online, One Drive en Teams jouw bedrijf in staat stellen om actief samen te werken vanop afstand.

Praktisch

  • Datum: 20/09/2022
  • Tijdstip: 11:00 - 12:00

Schrijf nu in!

Efficiënt werken in een hybride werkplek

20/9/202211:00 CEST1 hour

Een vraag of interesse?

Praat over de mogelijkheden voor uw onderneming met één van onze experten. Informeer vrijblijvend voor een afspraak.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Scroll to Top