Slimmer Samenwerken

Beter organiseren met Office 365 apps

Microsoft 365 is ondertussen al goed ingeburgerd in de meeste kmo’s. Maar in de praktijk gebruiken veel bedrijven enkel de “klassieke” Office apps zoals Word, PowerPoint en Excel. Nochtans biedt Microsoft 365 meer dan dat, veel meer.

Microsoft 365 omvat immers ook tientallen nuttige productiviteitsapps die u bovendien gratis kan gebruiken.*

Voor deze webinar selecteerden we voor u 4 apps die u helpen om beter te organiseren en productiever te zijn:

  1. Microsoft Forms: maak eenvoudig vragenlijsten en enquêtes om digitaal meningen, resultaten en ideeën te verzamelen.
  2. Microsoft Lists: taken aanmaken, delegeren en opvolgen was nog nooit zo eenvoudig met deze next level to do lijst.
  3. Microsoft Bookings: laat klanten en leveranciers zelf een meeting rechtstreeks in uw agenda plannen terwijl u zelf de controle behoudt. Geen over en weer gebel en gemail meer om een passend tijdslot te vinden.
  4. Microsoft Planner: plan alle taken voor een project en krijg beter zicht op wie welke werkzaamheden wanneer uitvoert. Te gebruiken in team of voor eigen taken.

* Afhankelijk van uw abonnement

Praktisch

  • Datum: 16/11/2021
  • Tijdstip: 11:30 - 12:30

Schrijf nu in!

Een vraag of interesse?

Praat over de mogelijkheden voor uw onderneming met één van onze experten. Informeer vrijblijvend voor een afspraak.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Scroll to Top