3 handige functies voor uw multifunctional (MFP)

Haalt u het maximum uit uw multifunctional? Ook in het post Covid-19 tijdperk werken medewerkers vaak van op verschillende locaties. De ene zit op kantoor, terwijl de andere thuis werkt en nog een andere is op zakenreis in het buitenland. Nodeloos in de file staan doen we al helemaal niet meer graag (voor zover we dat ooit wel graag deden). Bovendien is de technologie ook beschikbaar om in elke situatie efficiënt te kunnen werken. Iedereen is immers met mekaar geconnecteerd en apps als Teams met videocalling, chat, VoIP, ea. zijn ondertussen goed ingeburgerd geraakt (dank u Covid-19…).

Ook de printtechnologie staat niet stil. In dit artikel overlopen we 3 handige functies voor uw multifunctional die uw werk vergemakkelijken.

1.     Printen van eender waar ter wereld met mobile printing

U zal het altijd zien. Voor een belangrijke meeting met een klant moet u nog een vertrouwelijk document afdrukken en laten ondertekenen. Maar net nu zit die ene collega die toegang heeft tot dit document in het buitenland. Stress? Nergens voor nodig. Want met KYOCERA’s mobile print app kan u van eender waar ter wereld uw printopdrachten via uw smartphone naar de printer of MFP op kantoor sturen en dat zonder ook maar 1 vertrouwelijk document over en weer te mailen.

2.     Veilig printen met Print&Follow

Maar is het dan eigenlijk wel slim om een vertrouwelijk document te printen zonder te weten wie op dat moment bij de printer staat? Een pertinente vraag. Ook daarover bestaat een handige oplossing: met Print&Follow rolt uw printopdracht pas uit de printer nadat u het heeft opgeroepen met een persoonlijke code of badge. U (of uw collega in dit geval) heeft dus rustig de tijd om naar de printer te wandelen zonder dat iemand anders met uw documenten aan de haal gaat.

3.     Rechtstreeks scannen naar de cloud met uw multifunctional

Door documenten te digitaliseren bouwt u een digitaal archief op dat razendsnel doorzoekbaar is. Gedaan met muffe archiefdozen waarin u toch nooit wat terugvindt. Scan al uw facturen, contracten en bestelbonnen naar de cloud. Veel werk zegt u? Niet echt. KYOCERA’s Scan & Connect ziet immers zelf het verschil tussen een factuur, een contract en een bestelbon. Zo hoeft u alleen maar die stapel documenten op uw multifunctional/scanner te leggen en de rest gebeurt vanzelf.

Kan uw printoplossing een boost gebruiken?

Maakt u binnenkort ook graag gebruik van de moderne printoplossingen van KYOCERA? We komen met plezier bij u langs voor een uitgebreide audit zodat u weet welke document management solutions de workflow van uw bedrijf naar het hoogste niveau zullen tillen.

Een vraag of interesse?

Praat over de mogelijkheden voor uw onderneming met één van onze experten. Informeer vrijblijvend voor een afspraak.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder
Scroll to Top